تماس بگیرید

محیط کار کارآمد در رستوران
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

فهرست مطلب

محیط های رستورانی به طور کلی به بازدهی و سرعت رشد بالایی نیاز دارند. دلیل این امر این است که خدمات به مشتری و موفقیت رستوران به شدت به محیطی که یک رستوران در آنجا فعالیت می کند، مشتریانی که سفارش می دهند ، سفارشاتی که انجام می شود و سپس تحویل به مشتری بستگی دارد. روش های مختلفی برای ایجاد حداکثر سطح کارآیی در محیط رستوران وجود دارد از جمله:

۱. نقش های کارکنان را تقویت کنید.

یکی از راه های کارآیی بیشتر رستوران این است که اطمینان حاصل کنید همه ی کارمندان وظایف و نقش هایی را که بر عهده آنها است می دانند. به این ترتیب ، همه ی وظایف و مشاغل مربوطه بدون اینکه کسی وظیفه ی کارمند دیگری را انجام دهد، صورت می پذیرد. اگر کارکنان آشپزخانه بدانند که تهیه و پخت و پز در حیطه ی مسئولیت آنها است ، می توانند بدون نگرانی در مورد سرویس دهی به مشتری ، از عهده ی انجام آن کار به خوبی برآیند.

۲. سیاست درب باز را حفظ کنید.

نکته ی کلیدی در ایجاد موثرترین و کارآمدترین محیط کار ممکن این است که دریابید ایده های بی شماری برای ایجاد یک تجارت موفق پیش رو دارید. کارمندان را تشویق کنید تا با روش های ابتکاری برای انجام کارها به شما مراجعه کنند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یک کارمند ایده ی جدیدی درباره ی فرآیندی داشته باشد که کل کار را کارآمدتر کند.

۳. روش های خاص را توسعه دهید.

اگر همه از مراحل آماده سازی ، پخت و پز ، تحویل و پاکسازی آگاهی و اطلاعات داشته باشند، حال رستوران شما مانند یک ماشین روغن کاری شده خوب خواهد شد. مهم نیست که یک کارمند از چه شیفتی وارد شود ، او می تواند با توجه به اینکه کارکنان آشپزخانه در چه موقعیتی قرار دارند ، به بهترین وجه ادامه ی کار را به دست بگیرد. این کار، کارایی کارکنان آشپزخانه را افزایش می دهد. همین حرف را می توان در مورد گارسون ها نیز گفت. روش خاصی را برای سرگرم کردن مشتریانی که منتظر سرو غذایشان هستند به کار ببرید. اینکار نه تنها کارایی بیشتری ایجاد می کند بلکه خدمات به مشتری را نیز افزایش می دهد.

۴. سرمایه گذاری در فناوری

ثبت غذا به روش موثر به گارسون ها این امکان را می دهد تا سفارشات را با سهولت بیشتری انجام داده و تعداد برگه ها را محاسبه کنند. یک سیستم الکترونیکی که توسط آن گارسون ها سفارشات خود را به کارمندان آشپزخانه ارسال کنند ، می تواند امتیازات ویژه ای را به دنبال داشته باشد. با داشتن سیستم های خودکار در رستوران، کارکنان وقت کافی برای تمرکز بر روی تجربه کلی مشتری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب
صبحانه
بلاگ
مواد غذایی مقوی برای صبحانه خوشمزه

طبق تحقیقات، متخصصان تغذیه صبحانه را از اصلی ترین وعده های غذایی خوانده است. انسان وقتی روز خود را شروع میکند ، به انرژی زیادی

قهوه
مدیریت کافی شاپ
انواع مختلف قهوه و خصوصیات آن ها

قهوه یک نوشیدنی سلیقه ای میباشد. بسیاری از افراد آن را به خاطر طعم تلخ آن دوست ندارند ، بسیاری هم با نوشیدن آن دچار

مهمترین عملیات اجرایی رستوران
مدیریت رستوران
مهمترین عملیات اجرایی رستوران

عملیات اجرایی رستوران که در مراکز غذایی (رستوران ها، فست فودها، تالارها) صورت می گیرد تقریباً بیشتر از سرو و تحویل غذا است. رستوران های

کنترل داخلی در رستوران
مدیریت رستوران
کنترل داخلی در رستوران ها

طبق آخرین آمار از رستوران ها ، سرقت و کلاهبرداری کارمندان هر ساله از ۴ تا ۵ درصد از درآمد فروش سالانه برای رستوران ها