تماس بگیرید

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

فهرست مطلب

گارسون یکی از مهم ترین اعضای رستوران است زیرا بیشترین برخورد را با مشتری شما دارد .
داشتن یک گارسون خوب میتواند یک امتیاز بسیار عالی برای شما محسوب شود.
لازم نیست برای استخدام گارسون عالی هزینه زیادی پرداخت کنید
در این مقاله نکاتی که گارسون خوب را از بد متمایز میکند را برای شما اماده کرده ایم . پس با ما همراه باشید .

۱# گارسون خوب همیشه میز را اماده پذیرایی نگه میدارد.

یک گارسون خوب همیشه باید حواسش به میز ها باشد. نمکدان و فلفل و سس و ابلیمو را همیشه نگه دارد. دستمال به اندازه کافی روی میز باشد و میز تمیز باشد.

۲# احترام به مشتری !

وقتی یک مشتری غذایش تمام شده به این معنی نیست که گارسون میتواند میز را تمیز کند . حتی اگر مشتری شما درحال نوشیدن اب است بدین معناست که غذایش تمام نشده .

۳# گارسون های خوب همیشه لبخند به لب دارند.

با خوشرویی با مشتریان خود برخورد کنید تا حس خوب را به انها منتقل کنید. حس خوب خیلی بهتر از غذای خوب عمل میکند.

 

۴# گارسون خوب همیشه پیشنهادات خوبی برای مشتری دارد.

وقتی یک مشتری برای اولین بار وارد یک رستوران میشود هیچ اطلاعی از رستوران و غذا های ان ندارد . گارسون میتواند بعد از اینکه منو را به مشتری داد غذاهای مناسب را به مشتری خود پیشنهاد دهد.
برای مثال اگر غذاهای دریایی لذیذ و خوبی در رستوران شما تهیه و پخت میشود گارسون میتواند با پیشنهاد این دسته غذا رضایت مشتری را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب
افتتاحیه رستوران
مدیریت رستوران
افتتاحیه رستوران

پس از برنامه ریزی ها و ماه ها تلاش نوبت به افتتاح رستوران می رسد. بنظر منوی عالی چیده اید، کارکنان را آموزش داده اید،