نرم افزار حسابداری رستوران پونه

نرم افزار حسابداری رستوران یکی از حیاتی ترین ارکان یک رستوران است به دلیل اینکه گزارشات دقیق حسابداری باعث می شود مدیر مجموعه تصمیمات بهتری برای قیمت گذاری، افزایش یا تعدیل نیرو، تصمیمات در خصوص نحوه و نوع ارائه خدمات و … داشته باشد.

با حسابداری دقیق و ریز حساب افراد و اشخاص وابسته به مجموعه اعم از پزسنل، فروشگاه ها و مشتریان می تواند مشاهده شود، گزارش موجودی های صندوق و بانک لحظه ای بررسی گردد و نمودار میزان فروش برای نمایش افت یا افـزایش فـروش در بازه زمـانی خاص مشخص گردد.

مجموع این گزارشات به مدیریت مجموعه این امکان را میده تا تصمیمات راهبردی تری برای کل مجموعه بگیرد. در بخش حسابداری نرم افزار پونه امکانات زیر به کاربر ارائه می شود.

برای سفارش نرم افزار مدیریت رستوران پونه روی دکمه زیر کلیک کنید.

نرم افزار رستوران پونه

حسابداری اتوماتیک

ثبت سند حسابداری همواره یک کار حوصله سر بر برای کاربران بوده و هست . نرم افزار پونه این بخش را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و کاربر نیازی به ثبت دستی و اشنایی با کدینگ حسابداری، حساب های کل و معین و تقضیلی و … ندارد

گزارش گیری دقیق از عملکرد افراد مرتبط با سیستم

این افراد اعم از مشتریان، پرسنل، فروشگاه های فروش مواد اولیه و … می باشند که نرم افزار گزارش بدهی یا طلبکاری و ریز عملیات حسابداری آنها تدر بازه زمانی مشخص شده را براحتی گزارش می دهد

ثبت حواله حساب ها:

در هر مجموعه در طی روز مبالغی خارج از سیستم خرید و فروش جابجا میگردد. اعم از هزینه های مجموعه، دادن مساعده به پرسنل، خرید مواد مصرفی و … . در نرم افزار پونه جهت سهولت ثبت این اطلاعات فرم مخصوصی طراحی شده که براحتی تمام این موارد را پوشش می دهد.

سوالات متداول

گروه پشتیبانی و مشاوره شرکت هزاروب (بیتانیک) آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان عزیز می باشد . فقط کافی است به ما پیام بدهید یا تماس بگیرید.

نصب آسان و رابط کاربری ساده و کاربر پسند بودن نرم افزار از ویژگی های مهم یک نرم افزار رستوران است تا هر کاربری با هر دانشی امکان نصب و استفاده از امکانات آن را داشته باشد.

تحت پوشش دادن تمام امور مدیریتی رستوران مانند؛ حسابداری و انبارداری اتوماتیک، گزارشات جامع حسابداری و مدیریت پرسنل و پیک

شرکت نرم افزاري بيتانيک سيستم در سال 1389 فعاليت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوين جهت مديريت امور داخلی انواع مراکز غذایی آغاز کرد.

اين شرکت با بررسی مشکلات و مسائل روزانه ای که این مراکز مثل رستوران ها، فست فود ها، کافه ها، بستنی فروشی ها، تالار ها و … با آن درگير هستند، تصميم به توليد نرم افزار پونه گرفت و سعی نمود با توجه به جزئيات بيشتر نرم افزاری متمایز توليد کند.

1- کاربر پسند بودن نرم افزار
محیطی آسان برای کاربر و کار با انواع مانیتورهای تاچ اسکرین

2- محیط زیبا و راحت برای کاربر
گرافیکی فوق العاده و دسترسی ساده راحت کاربر به بخش های مختلف

3- جامع بودن نرم افزار
جامعیت در حسابداری، انبارداری، مدیریت پرسنل و مدیریت پیک

4- عملکرد اتوماتیک نرم افزار
ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری و انبارگردانی اتوماتیک

به صورت تیتر وار به مهمترین امکانات نرم افزار رستوران پونه می پردازیم:
1- صدور فاکتور فروش

2- فک میز حرفه ای

3- حسابداری و انبارداری

4- مدیریت پرسنل

5- مدیریت پیک

6- مدیریت بن خرید و تخفیف

ما برای سهولت در خرید و البته مشاوره رایگان در مورد امکانات و قابلیت های نرم افزار رستوران پونه ، فرمی آماده کردیم که فقط کافی است اطلاعات اصلی، شماره تماس و نام رستوران خود را در این فرم ثبت و ارسال کنید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

قیمت نرم افزار رستوران با توجه به پکیج ها و امکاناتی که در اختیار مدیران رستوران و مراکز غذایی میگذارد متفاوت است.
در مورد قیمت نرم افزار رستوران پونه مقاله جامع و کاملی  نوشتیم که می توانید بخوانید.

بله می توانید نرم افزار رایگان رستوران پونه را برای مدت زمان مشخصی دانلود و استفاده کنید و در صورت رضایت از نرم افزار پکیج کامل یا یکی از پکیج های آن را ه خریداری نمایید.

در راستای احترام و تکریم مشتری و افزایش اعتماد و اطمینان مدیران مراکز غذایی بویژه رستورانداران از کارایی نرم افزار پونه ، به مدت ۳۶ روز می توانید از این نرم افزار به صورت رایگان استفاده نمایید و در صورت رضایت لایسنس دائمی آن را خریداری نمایید.

ما برای اطمینان خرید شما از نرم افزار ، دموی نرم افزار را در سایت قرار دادیم تا قبل از خرید تست کنید و در صورت رضایت اقدام به خرید کنید. حتی یک ماه پس از خرید نیز اگر رضایتی از نرم افزار نداشته باشید یا نرم افزار دارای مشکلات و معایبی باشد که مورد تایید شما نباشد می توانید مبلغ پرداختی برای خرید نرم افزار پس بگیرید.